KARIÉRA

Obchodně-technický konzultant

PRACOVNÍ NÁPLŇ

  • Komunikace s obchodními partnery
  • Prezentace stávajících SW a HW řešení
  • Vyhledávání a získávání nových obchodních příležitostí
  • Analýza zákaznických potřeb a návrh technického řešení
  • Sledování trhu a nových trendů
  • Komplexní péče o stávající a nové zákazníky
  • Zpracování cenových kalkulací a nabídek
  • Spolupráce s dalšími odděleními společnosti (vývoj SW, HW, realizace)

CO OČEKÁVÁME

  • Zkušenosti s prodejem a prezentací produktů z oblasti informačních systémů a IT
  • Odpovídající znalosti a kompetence v oblasti ICT
  • Zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu a samostatnost
  • Obchodní myšlení, technický nadhled, výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • ŘP sk. B (aktivní řidič)
  • Ochotu cestovat v rámci ČR a SR
  • Minimálně středoškolské vzdělání, ideálně technického směru
  • Komunikační znalost AJ

CO NABÍZÍME

  • Zajímavou práci ve stabilní společnosti s více jak 25. letou tradicí
  • Účast na zajímavých projektech
  • Různorodou a tvůrčí práci s moderními technologiemi
  • Přátelský kolektiv s profesionálním zázemím, kde vždy najdete podporu
  • Plochou organizační strukturu – zapomeňte na složitou byrokracii, pohybujeme se rychle a dohodnuté řešení implementujeme ihned
  • Pružnou pracovní dobu
  • Prostor pro kontinuální vzdělávání a osobní růst – vítáme lidi, kteří rádi studují a stále se chtějí učit něco nového
  • Motivující mzdové ohodnocení, po zapracování firemní benefity
  • Služební auto, notebook, mobilní telefon

Místo pracovního výkonu – Praha, Pardubice příp. Jablonec nad Nisou (dle místa bydliště uchazeče).

Nástup dohodou.

KONTAKT

Zdeněk Slaný, slany@radium.cz

Specialista/tka obchodní podpory

PRACOVNÍ NÁPLŇ

Podpora zákaznického servisu a obchodního oddělení

  • Řešení požadavků od stávajících zákazníků – komunikace s ostatními odděleními
  • Řešení požadavků na úrovni zákaznického servisu
  • Komunikace se zákazníkem a pomoc při řešení servisních prací
  • Příprava jednoduchých cenových nabídek
  • Příprava podkladů pro fakturaci u určených zákazníků
  • Obchodní příležitosti – zadávání požadavků do CRM (DYNAMICS)
  • Administrativní příprava podkladů k obchodním případům a veřejným zakázkám
  • Zápisy z jednání a porad, pomoc a podpora při marketingových aktivitách

Administrativa

  • Zakázkové listy – administrace, zakládání, evidence, kontrola, digitalizace, zadávaní informací do účetního SW (ABRA) případně do CRM (DYNAMICS)
  • Servisní smlouvy – zadání informací a úkolů do CRM
  • Pošta – evidence

CO OČEKÁVÁME

  • Aktivní přistup k zadaným úkolům
  • Chuť učit se nové věci
  • Komunikační dovednosti, dobrý verbální i psaný projev
  • Systematičnost a logické myšlení, odpovědnost, spolehlivost

CO NABÍZÍME

  • Zajímavou a tvůrčí práci s moderními technologiemi
  • Přátelský kolektiv a profesionální zázemí
  • Prostor pro vzdělávání a osobní růst
  • Pružnou pracovní dobu
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Po zapracování týden dovolené navíc
  • Po zapracování možnost částečné home – office

Místo pracovního výkonu – Pardubice a částečně Praha.

Nástup dohodou.

Pracovní poměr na dobu určitou. Jedná se o zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou.

KONTAKT

Jan Komenda, komenda@radium.cz

Projektový manažer

Vaší náplní práce bude:

  • plánovat a organizačně i technicky vést projekty v oblasti informačních systémů, od definice projektu a jeho akceptačních kritérií, přes samotnou implementaci až do předání a uvedení do provozu
  • tvořit návrhy architektury IT/ICT systémů, vč. technické specifikace a dokumentace
  • vést a koordinovat tým odborných konzultantů, vývojářů a ICT specialistů, efektivně komunikovat s obchodníky a se zákazníkem
  • analyzovat a vyhodnocovat rizika projektu i hledat opatření pro jejich eliminaci, zodpovídat za dodržení rozsahu, harmonogramu a rozpočtu projektu

Co očekáváme:

  • praxe s vedením projektů v oblasti informačních systémů a IT
  • odpovídající znalosti a kompetence v oblasti ICT
  • zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, zvládání práce pod tlakem
  • analytické a technické myšlení, výborné komunikační a prezentační dovednosti
  • aktivní přístup k řešení problémů, schopnost týmové spolupráce
  • certifikát PRINCE2 výhodou
  • ŘP sk. B (aktivní řidič)
  • minimálně středoškolské vzdělání, ideálně technického směru
  • komunikační znalost AJ

Co nabízíme:

  • účast na zajímavých projektech, s reálnou možností ovlivnit směr jejich vývoje
  • zajímavou a tvůrčí práci s moderními technologiemi
  • přátelský kolektiv s profesionálním zázemím, kde vždy najdete podporu
  • plochou organizační strukturu – zapomeňte na složitou byrokracii, pohybujeme se rychle a dohodnuté řešení implementujeme ihned
  • pružnou pracovní dobu
  • prostor pro kontinuální vzdělávání a osobní růst – vítáme lidi, kteří rádi studují a stále se chtějí učit něco nového
  • odpovídající mzdové ohodnocení, po zapracování firemní benefity
  • služební auto, notebook, mobilní telefon

Místo výkonu práce:

  • Pardubice nebo Praha, popř. Jablonec nad Nisou (dle Vaší preference)

Nástup: třeba již zítra

Kontakt: Jan Komenda, komenda@radium.cz

Dejte o sobě vědět

Hana Křelinová

kontaktní osoba

Hana Křelinová

Nenašli jste vhodnou pozici?

Naše společnost hledá nové šikovné kolegy a kolegyně a proto nás bez váhání kontaktujte a to i když jste čerstvý(á) absolvent(ka).

U nás můžete pracovat na pobočkách v Pardubicích, Jablonci nad Nisou nebo v Praze.